پک تصاویر سیاه (Black)

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.امروز پک کامل تصاویر سیاه رو براتون آماده کردم که شامل ۱۰ عکس هستش که برای پس زمینه ی کامپیوتر قابل استفاده هستش.نظر یادتون نره...

 

 

 

دانلود  l   حجم :  1558 k

منبع :تک ایده.تی کا

رمز : www.takideh.tk

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 10:34 ب.ظ http://farddownload.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگتون خیلی عالیه..اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم وب سایت تخصصی دانلود لینک کن..بعد بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم..با تشکر
موفق باشید

با تبادل لینک چطوری؟

لینک شما ثبت شد

ما را با نام

بزرگترین مرکز عکس بازیگران ایرانی

لینک کنید

با تشکر

MEYSAM MK چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.meysammk.persianblog.ir

من لینکت کردم
اگه میشه منم با اسم ■■■ MEYSAM MK ■■■ لینک کن

احسان یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.you2.ir

سلام آقا امین آمار وبلاگت رو پنهان کردی تا معلوم نباشه ولی چون وب سایتت واقعا عالی بود و مطالبش هم خیلی خوش اومد باهات تبادل لینک و بنر میکنم البته کد بنرت رو گذاشتم تو قالبم ولی کار نمیکنه ببین مشکلش چیه بهم بگو اگه درست شد تا کد بنرم رو بهت بدم فعلا لینکم رو به اسم ( بهترین هـا در یــو تو دات آی آر ) بزار منم لینک رو میزارم. راستی قالب وبلاگت خیلی خوب بود ولی بزرگه یعنی با مانیتورهای ۱۷ فیت نمیشه اگه میتونی درستش کنی کدش رو برام ایمیل بزن البته توی قالبهات دیدمش باید بعدا روش کار کنم. برای آمار وبلاگ من هم به خاطر این گفتم با وب سایت های بالای ۵۰۰ تبادل لینک میکنم که بتونم آمارم بیشتر بشه وگرنه تبادل لینک به چه دردم میخوره البته به خاطر اینم هست که من به خاطر این سایت زحمت زیادی کشیدم و واقعا شیک و مرتب درش آوردم و سعی میکنم مطالب خوبی توش بزارم. البته وقتم یه کم برای آپ کردن کمه ولی باز میشه یه کاریش کرد. کارت خیلی خوبه اومدی بیا این کد بنرت رو درست کن و بهم بده فعلا باااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد