فیلترشکن

سلام خدمت دوستان بسیار گلم 

امروز میخوام یکی از قوی ترین فیلترشکن ها رو واستون بزارم که از این سایت پیدا کردم 

 که خودم یکی از خواننده های  این وبسایت هستم.اگر میخواین جدید ترین اخبار سیاسی 

 رو بخونین به این سایت مراجعه کنین.متاسفانه فیلتره که میتونین از این فیلترشکن ها 

 رو استفاده کنین. 

http://w.w.w.webproxy.darvishan.info 

http://www.coolspeed.info 

 

<<نظر یادتون نره>>  

برنامه yahoo_tools

اینم برنامه yahoo_tools که کارای زیادی واستون میکنه 

قابلیت ها: 

* Yahoo_On_Off_Checker  (تشخیص آنلاین تا آفلاین بودن هر آیدی)

* Yahoo_Password_Changer (تغییر دادن پسورد هر آیدی)

*  Yahoo_Exist_Checker (اینو نمیدونم)

 * Yahoo_User_Remover (پاک کردن آیدی) 

 

 Download - حجم : 239 کیلوبایت

آیکون دانلود

سلام خدمت دوستان بسیار گلم. 

امروز میخوام ۳۳ تا از آیکون های دانلود رو واستون بزارم 

 که فکر کنم خیلی به دردتون بخوره 

(۳۳ طرح مختلف با پسوند های GIF و PNG هستند) 

 

دانلود / Download - حجم:426 کیلوبایت

نحوه قرار دادن عکس در پس زمینه درایوها

سلام خدمت دوستان بسیار گلم.امیدوارم که حالتون خوب باشه 

امروز میخوام آموزشی واستون بزارم که فکر کنم خیلی به دردتون 

بخوره.همون طور که بالا نوشتم میخوام طریقه قرار دادن عکس در  

پس زمینه درایوها رو واستون بزارم.کار خیلی خیلی آسونه.  

اینم یه نمونش

 

به ادامه مطلب بروید 

نظر یادتون نره

ادامه مطلب ...

کدهای جاوا اسکریپت

سلام خدمت دوستان عزیزم.  

امروز براتون مجموعه ای از کدهای جاوا اسکریپت آماده کردم 

 که خیلی به دردتون میخوره به درد خودم هم خورد. 

منتظر نظرهای قشنگتون هستم 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

فونت dirt 2 death & everyday ghost & ...

سلام خدمت دوستان عزیز.جدید ترین فونت ها رو براتون گذاشتم 

اگه تو دانلود کردن فونت ها مشکلی براتون پیش اومد  

تو بخش نظرات بگین که درستش کنم

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید 

(نظر هم بدین خوشحال میشم)

ادامه مطلب ...