نحوه قرار دادن عکس در پس زمینه درایوها

سلام خدمت دوستان بسیار گلم.امیدوارم که حالتون خوب باشه 

امروز میخوام آموزشی واستون بزارم که فکر کنم خیلی به دردتون 

بخوره.همون طور که بالا نوشتم میخوام طریقه قرار دادن عکس در  

پس زمینه درایوها رو واستون بزارم.کار خیلی خیلی آسونه.  

اینم یه نمونش

 

به ادامه مطلب بروید 

نظر یادتون نره

1:اولین کاری که میکنید اینه که درایو رو از حالت مخفی دربیارید. 

2:این فایل رو که اینجا واستون گذاشتم رو حتما باید دانلود کنید 

3:یک قسمت داره به نام IconArea_Image=Sunset.JPG 

که به جای Sunset باید اسم عکستون رو بزارین مثلا اگر 

اسم عکستون hichkas.jpg بود باید بجای sunset.jpg اون اسم  

رو بزارید و بعد سیوش کنید.خوب کار هنوز تموم نشده 

4:بعد از اینکه اسم عکس رو به جای sunset گذاشتین باید اون  

عکس و اون فایل رو به اون درایوی که میخواین پس زمینشو عوض کنین 

بزارین ولی دو نکته اینجا مهمه: هر دو باید hiden (مخفی)باشه

هر دو باید خارج از پوشه باشه.خوب حالا my computer رو ببندید و وارد اون درایو شوید 

اگه تو این آموزش به مشکلی برخورد کردین بگین 

منتظر نظراتتون هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
لوگو دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://1301.mihanblog.com

سلااام دوست من


اومده بود تو وبم سوال کرده بودی در مورد ۱۲۳ پایین صفحه

دوست من این یکی از بهترین امکاناتیه که میهن بلاگ داره نه من کدی وارد نکردم


راستی من فقط کسایی رو لینک میکنم که از لوگوم استفاده میکنن شما هم که لوگورو پاک کردی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد