مجموعه عکس های انیمیشن سری ۱

 سلام،امیدوارم که حالتون خوب باشه امروز با دستای پر اومدم سراغتون امیدوارم که خشتون بیاد امروز یک سری از تصاویر انیمیشنی رو واستون آماده کردم که به دلیل زیاد بودن،اونها رو به چند بخش تقسیم کردم که در  پست های بعدی واستون میزارم

 دانلود در ادامه مطلب 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود فایل

حجم : ۲.۹۱ Mb

منبع : shitilak.sub.ir

رمز : www.shitilak.sub.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
amir یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://musics4u.blogsky.com

سلام آقا فرزین
اوّل یه گله ای ازت داشتم
اینکه من شمارو لینک کردم ولی اثری از لینک وبلاگم تو وبلاگ شما نمی بینم؟؟؟
در جواب سؤالت باید بگم که:
من اگه فایلی رو خودم آپلود کنم,بجای اینکه از لینک مستقیم آپلود کنم تو 4shared آپلود می کنم,چون ماندگاری فایل ها تو این سایت زیاده,یعنی همیشگیه(تو بعضی از سایتهای آپلود فایلها پس از مدّتی از هاستشون حذف میشه)
اگه بخوای از سایتهای دیگه مطلب رو کپی کنی,باید بگم که فقط بعضی از سایتها این امکان رو میدن که مطالبشونو که با لینک مستقیم تو سایتشون هست رو کپی کنن و تو وبلاگ خودت بذاری
منم که کپی میکنم اولا:منبع روهم ذکر میکنم
دوّما من کار خاصّی نمیکنم که با لینک مستقیم دانلود بشه
اون سایتی که اون فایل رو آپلود کرده,تو سایتهایی که آپلود با لینک مستقیم میدن,آپلود کردن,و همچنین اجازه ی کپی برداری از لینکها رو هم به کاربران میدن,اگه اجازه نده بعد از کپی لینک تو وبلاگت,اگه تو وبلاگ خودت رو اون لینک کلیک کنی بجای اینکه فایل مربوطه دانلود بشه,به صفحه ی اوّل سایت صاحب لینک منتقل میشی...
امیدوارم که به جواب سؤالت رسیده باشی
لینک کردن من هم یادت نره
با تا های..........

کوروش کبیر دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.2opclip.com

سلام دوست عزیز لوگوتونو تووبم قراردادم -موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد