۱۲۳ ترفند رجیستری ویندوز

 

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه.امروز 123 ترفند رجیستری ویندوز رو براتون آماده کردم 

 که به صورت یک فابل pdf هستش که فکر کنم براتون جالب باشه چون کارای زیادی میشه باهاش کرد 

امیدوارم که خوشتون بیاد 

 

دانلود l حجم :  292 kb

منبع : شیتیلک 

رمز : www.shitilak.vov.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
پارسا جمعه 8 آبان 1388 ساعت 10:45 ب.ظ http://pastil.mihanblog.com

سلام.
به خدا روم نشد بهت بگم.خیلی دوست دارم باهات تبادل لینک داشته باشم ولی فکر کن روزی 10 نفر کمه کمش از وبلاگ من بیان تو فیلتر...و...بعد من اون دنیا بیچارم.اگه پاک کردی من نوکرتم هستم.به نظر منم پاک کن.منتظرم

پارسا دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://pastil.mihanblog.com

سلام فرزین جان.
اولا نامرد لینک باکسمو مینداختی
دوما نامرد تو نمیخوای یه بنر توپ برا من بسازی(جون تو بلد نیستم)این بنر رو هم از یکی از رفقام که دیگه باهاش نسیتم گرفتم.
سوما برای این کار باید برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت رو یاد بگیری.در ضمن اگر تو گوگل سرچ کنی هم اموزشو میاره.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد